onsdag 9 april 2014

Varför blir det så

Funderar, tycker å känner en massa just nu. Kan sitta bland vänner å prata om allt å inget då jag helt plötsligt bara måste gå iväg. Tårarna bara rinner vare sig jag vill eller inte. Många många känslor.

Blir ledsen över att allt blivit så som det blivit. Men samtidigt inte eftersom det kanske kan gå åt rätt håll nu. Men ledsen över att ha förlorat vänner å bekanta runt om. Ja kanske var det för det bästa... men tråkigt iaf då man blir sårad. Trodde människor man hade närmare kunde förstå min sida också.

Jag har även tryckt bort personer ur mitt liv. Med flit... för deras och kanske även mitt eget bästa. När dessa personer inte heller vill förstå min mening med det hela då jag försöker förklara och inte kan stötta mig i det JAG väljer så har jag istället tryckt bort dom. Jag känner att i vissa fall är det för den/dessa personers eget bästa. Jag har blivit arg och kört en inte alls snäll metod men tyvärr känns det som det var enda sättet för att få de att backa och ta tag sitt eget också. Svårt att förklara utan att berätta vem/vilka det gäller. Men hoppas iaf att i framtiden kanske dom förstår. Kanske dom ser det från min sida.

Jag har också blivit sårad

Jag tänker iaf inte hålla taggarna ute. Jag tänker vara trevlig och säga hej om vi möts men kanske inte släpper tillbaka in på livet igen.

Jag har nog lärt mig det att man kan inte släppa in människor för mycket in på livet utan att bli sårad. (Nej alla har inte sårat mig) Många har dock gjort det. Inte bara vänner utan närstående också.

Vissa sår är svåra att läka.
Jag kanske verkar elak å ibland hård men jag har känslor och blir ledsen väldigt lätt.

Nej nu har jag fått skriva av mig.

Nu ska jag se lite tv sedan sova!

Har gjort två blomster arrangemang idag ett som jag gav bort till en familj i byn som tack för att dom finns.

Sedan den i svarta krukan till oss här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar