måndag 19 maj 2014

Lätt att döma andra

Jag är så extremt trött på att alltid känna att folk drömmer mig. Jag "ser" inte sjuk ut då är jag inte sjuk. Ser inte trött ut, då är jag inte det.

Vad jag än äter är det fel, för onyttigt,  för nyttigt, för mycket av det för lite av det....
Jag dricker för lite, jag dricker för mycket, jag dricker fel, jag dricker onyttigt, jag gör si jag gör så! Vad jag än gör är det fel och ALLA tycks ha rätt att kommentera och döma.

Jag får kommentarer om att det du dricker nu är farligt och skapar huvudvärk,  det där är farligt att äta för det skapar huvudvärk. ... ALLT är farligt och ALLT skapar tydligen min huvudvärk.
Tro mig att jag provar mig fram genom det mesta. Jag läkaren och neurologen försöker hitta det som är fel. Men hur mycket stress och press får inte jag på mig HELA tiden då alla är på mig om vad jag äter och dricker, eller inte äter och dricker mm...

Ska jag konstant måsta sitta och tänka... hummm kan jag ta denna godis utan att alla ska döma mig?! Kan jag äta detta till middag eller drömmer alla mig för det.... kan jag dricka detta... konstant dessa tankar i huvudet! Snälla SLUTA jag orkar inte med detta!

Låt mig vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar