söndag 25 maj 2014

Orkar inge mer!

Nu har det gått ca 8 dagar sedan jag kom hem från sjukhuset efter att ha legat inne IGEN i några dagar. Orken är bortblåst! Finns inte! Jag orkar knappt med vardagen som den är. Och jobbet tar mycket.

Det är svårt att få folk att förstå hur mitt liv ser ut just nu. Att jag har konstant migrän. Ljud och ljus gör mig inte piggare. Att inte kunna sova ordentligt någon natt. Min huvudvärk är konstant! Dygnet runt. De som någon gång haft migrän kan ju prova tänka sig å ha det dygnet runt i över ett år! Kroppen känns som den kommer falla i tusen bitar snart!

Det är inte kul. Jag orkar fan inget längre! Vissa dagar kan jag inte ens stå upp utan att svimma för jag har så ont.

Just nu går allt tungt och jag vill bara rymma. Rymma bort från allt.

När ska detta få ett slut. Känner mig konstant olycklig.

Glömmer allt, förvirrad och allmänt konstig.

Känns som det snart blir en ordentlig kollaps :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar