onsdag 16 april 2014

Varför känner jag inte...

Borde inte jag vara lycklig just nu?! Jo jag borde det. Har min E tillbaka trots att det är mycket kvar och jobba på för oss båda. Jag har min familj tillbaka. Mina fina bus pojkar. Men ändå så känner jag att Jag inte är så lycklig som jag borde vara. Är det rädslan för att misslyckas eller är det saknaden av mitt nät runt om mig. Jag har ett nät men är stora hål i det numera. Jag kämpar febrilt för att få tillbaka min lycka och hitta min framtidstro. Hitta tillbaka till den tjejen som vet precis vad hon vill!

Sedan att kroppen spelar mig spratt och gör att orken att slåss för allt inte finns!
Det gör inte saker och ting lättare!

Jag vill bara umgås med människor och göra saker. Hitta på massa så man får släppa allt för en stund.

Nu ska jag umgås med min lillasyster lite.
Det gör mig iaf gladare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar