torsdag 17 april 2014

Tyngd för andra

Denna känsla jag har i kroppen gör mig så ledsen. Känner mig bara nere. Hatar att känna att jag inte orkar, klarar av eller vill saker. Känns som jag bara klagar å är nere. Försöker ändå dölja allt så gott jag bara kan. Försöker att inte visa då jag har ont eller då jag är så ledsen att jag bara vill gömma mig. Jag vill inte vara den som tynger alla runt om mig. Jag vill inte klaga å gnälla.

Jag har människor i mitt liv som jag är så glad att jag har. Det gör mig verkligen ledsen att Jag inte kan ge dom det bästa.
Jag önskar ibland bara att någon kunde genomskåda allt! Se all min smärta eller se hur ledsen jag egentligen är.

Jag vill bara ta mig upp igen men vet inte hur. Kanske med lite tid. Är rädd bara att jag kommer ha förstört för mycket så jag står ensam när jag tagit mig upp.

Som sagt vill verkligen inte tynga mina nära å kära,  vänner och alla runt om mig.
Känner bara att orken börjar vara slit och jag är rädd för vad som händer då den är slut... vad gör jag då liksom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar