måndag 12 mars 2012

Skrubben

Idag har jag vart in till stan en sväng. Var och köpte plast hästar till Kelvin som han velat ha LÄNGE nu så nu passade jag på att köpa då det var halva priset. Annars har dom kostat 79kr/st. Det tycker jag är ganska dyrt. Men nu var det ju som sagt halva priset så då köpte jag två lite större hästar åt honom. Nu är han hel nöjd. Sedan när Lillebror slutat jobba hjälpte han mig att köpa ut lite virke och material till väggen vi ska bygga uppe. Så nu när gubben kommer hem från Kiruna så kan vi börja på att bygga. Lillebror har ju en stor picup med stort flak därav fick han hjälpa mig så jag enkelt fick hem allt.
Väl hemma efter stads turen och efter att ha hämtat Kelvin på dagis så satte jag igång med att flytta om lite osv så det ska bli så enkelt som möjligt att börja bygga väggen.
Jag har byggt ett databord i skrubben.

Så här såg det ut tidigare i skrubben:




Och så här ser det ut nu:


Nu ska jag ta och lägga barnen och sedan sätta mig och ta det lugnt och se på Familjen Annorlunda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar