måndag 14 april 2014

Solsken å minus kilon

Idag skiner solen och jag börjat inte jobba förens 15.15-22 idag. Har suttit ute på vår röriga altan å druckit kaffe.
Nu är E och Kelvin inne i stan och handlar virke till bastun. Inte mycket kvar där nu.

Nu när våren kommer och det är dags att ta av sig långkalsongerna så märks att jag gått ner 14kilo sedan slutet av december. Inget jag valt att göra. Men dom bara försvinner.
Jag vet att man inte ska klaga men vill gärna inte tappa hur mycket som helst! Vill ju kunna ha mina kläder. Köpte byxor strax innan vi åkte utomlands å dom är förstora nu. Köpte ett par byxor för någon vecka sedan å dom är stora i midjan nu. Låren är dessutom för stora jämfört med magen så alla byxor blir lite stora i midjan om dom ska vara bra över låren.

Jaja men nu försöker jag krympa lite kläder i tvätten. Hahahaha högt gradantal å sedan torktumlaren så kanske jag kan ha dom utan att tappa allt iaf.

Men nu ska jag ta och försöka få Leo å vila en stund innan jag ska på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar