måndag 15 december 2014

Vill hitta glöden

Jag vill hitta glöden igen. Hitta den där glöden som ger mig kraft att hitta tillbaka till mig själv. Vill känna att jag har ork att ta livets alla fajter och känna att jag kan klara dom.

Just nu vet jag inte alls hur detta ska gå till.

Det finns människor som gör mig lycklig och varm. Men behöver även kunna känna den känslan i mig själv. Känna att jag duger. Känna mig lycklig även om jag inte har just dessa människor/människa runt mig.

Jag vill känna mig stark i mig själv igen. Känna att jag klarar mig själv och att jag inte måste lita på andra. Känna att jag står starkt och stadigt även om andra faller från mig

Jag vet inte om jag någonsin kommer hitta den styrkan och glädjen igen men det hoppas jag.
Jag hoppas innerligt och snart... för nu finns inte mycket ork kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar